Modernejsie nahrady za watchdogy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 22 18:24:23 CEST 2023

Co to máte za úsporný model, že jenom mince a ne bankovky?

To nezhasínání karmy je moc príma závada. Rodiče mají starou karmu Mora,
u kterých se to dost často stávalo.
Jim se to stalo taky a naprosto neskutečnou náhodou jsem tam zrovna byl
a ještě to včas zaříznul.
A to tam jezdím tak 5x do roka.

Tady na fóru o tom kdysi psal pan Troller (už dlouho tu nebyl), kterému
se to stalo taky na stejném typu karmy jako mají naši.

Membrána podtlakem proudící vody zvedá tyčku, která spouští plyn. Vrací
se pružinou.
Prolínáním vody kolem té membrány se vodní kámen z ní usazoval na té
tyčce a zvyšoval odpor jejího chodu v těsném pouzdře.
Je to známý problém, ale výrobce s tím nic neudělal.
Přitom stačilo to vedení udělat volnější, a udělat tam odlehčovací
otvory, kterými by vykapala případně prosáklá voda.

PL