Re: Páteční kvíz

wek konfera na efton.sk
Pátek Červen 16 23:36:10 CEST 2023

Suchy lad a v podstate cokolvek co nezamrzne, wikipedia uvadza aceton ako oblubenu kvapalinu do tejto kombinacie.

Ak je to ono, tak mam problem s tym, ze

- na obrazku je ta desatinna bodka prekryta, takze pokles kapacity nie je taky dramaticky ako som si myslel

- kvapalina je v tomto takmer nepodstatna vec

- aceton nesmrdi ale vonia ;-)

wek