Re: Páteční kvíz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 16 23:11:46 CEST 2023

Multimetr se nacházel mimo kapalinu.
Zkoušel jsem víc kondenzátorů, elektrolytických a keramických. U všech
pokles kapacity. Z 220µ na 45, ze 100µ na 44, ze 110n na 33, no a ten
vyfocený ze 116n na 10n.
V některých případech po ponoření kapacita nejdřív chvíli rostla, rekord
byl asi 2násobek a potom klesala.

Kapalina smrdí, je z drogerie, ale ještě něco bílého v ní plave.

PH