Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Pátek Červen 16 21:46:07 CEST 2023

Moje doktorka je celkem mlada ale stale pouziva rtutovy tlakomer, omron
mam doma taky ale proste tohle mi prijde nejlepsi, i bez poslouchani
tepu hned poznam oba tlaky, kdyz to upousti pomalu. Neda se to nekde sehnat?