Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 16 22:00:15 CEST 2023

K tomu rtuťovému tonometru: moje doktorka ho má taky.
Protože mám dobré vztahy jak s doktorkou tak se sestrou, tak jsem si
nechal změřit stejným přístrojem za stejných podmínek tlak nezávisle
doktorkou i sestrou.
A rozdíl byl poměrně výrazný.
Tak ono to s tím manuálním odečtem taky nebude až taková sláva. Tady
bych si skoro myslel, že měřit to čidlem by mohlo dávat víc opakovatelné
výsledky.
Ale za předpokladu, že by se měření dělalo tak poctivě jako ruční. Tedy
vypouštět vzduch pomalu, při nejasnosti zase přidat a zase vypustit atd.
Ten Omron si to (podle mě) zbytečně dost zjednodušuje.
Měl by tam být přepínač "rychle orientačně"/"pomalu přesně".

PL