Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Červen 15 07:09:42 CEST 2023

Nějak jsme zamluvili ten přepínač s nápisem vysavač. A mně by to docela zajímalo… 😊
Než se tam vydám.

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of balu
Sent: Wednesday, June 14, 2023 3:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.

a este je nutne zdoraznit (napadlo ma az po poslani mailu), ze hociaky iny vstupny signal, ktory by na vstupe bol mimo toho pasma okolo 8 MHz (informacny obsah podla Nyquista) sa samozrejme navzorkuje tiez a uz ho nebudeme vediet oddelit od toho co chceme vzorkovat. Preto je u SDR kriticke pouzivat dobre analogove filtre, aby bola splnena vzorkovacia teorema.