Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 13 18:18:10 CEST 2023

Tak to já si dovedu představit... Pokud laděný obvodem má prolézt jen jiná
modulace, nebude to problém. Dokonce si umím představit, jak nějaký SDR
Chip v rádiu demoduluje místo FM AMku. Co ale nevidím reálné, že se to
odehrává na kmitočtu zhruba 100x nižším, neboť ty FM (88-108MHz) vstupní
obvody, anténa nebudou na středovlnných kmitočtech fungovat... 🤔