Re: Povinné AM - bylo Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 12 22:34:55 CEST 2023

Jestli to není tak trochu truc-akce.
Kterýsi výrobce e-aut měl problémy s rušením od měniče, takže se v tom
autě nedalo poslouchat AM.
Tak to vyřešil tím, že tam začal osazovat rádio bez AM.
Někdo to  bonznul jakési mocné organizaci (soudu nebo komu), a ti řekli,
že je to špatné řešení, a že má vrátit AM a spravit měnič.
Tak jestli tohle nařízení nějak nevychází z tohoto (nevím, co z toho je
vejce a co slepice).

PL