Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 12 11:27:01 CEST 2023

Něco v tom smyslu jsem také zachytil, ono to má souvislost s nějakými
apokalyptickými problémy, přírodními katastrofami a tak - postavit AM
přijímač z prakticky libovolného kusu elektrošrotu zvládne (v případě, že
bude silný AM vysílač) i průměrně inteligentní orangutan, což o FM a
digitálních modech naprosto neplatí. O šíření, zarušitelnosti a pronikavosti
signálu ani nemluvě - jasně, asi si na tom nebudu se zalíbením poslouchat
Novosvětskou, ale na šíření informací nutných pro přežití je to bohatě
postačující. (A konec konců, ona i ta zarušená, zkreslená a škrundlající
Novosvětská může v bunkru dost potěšit...)

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: pondělí 12. června 2023 8:41
Předmět: Re: Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Vcera jsem tam take byl, jeste jsme navstivili funkcni televizni studio
z CT24.
V souvislosti s temi stredovlnymi vysilaci jsem si vzpomel, ze v USA
nedavno vlada prohlasila velkou podporu strednim vlnam jak zasadni
technologii pro informovani obyvatelstva, kterou hodlaji podporovat a
rozvijet a vysichni vyrobci automobilu se zavazali, ze nova auta budou
umet prijimat AM.

Martin Hanek