Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červen 12 08:41:02 CEST 2023

Vcera jsem tam take byl, jeste jsme navstivili funkcni televizni studio
z CT24.
V souvislosti s temi stredovlnymi vysilaci jsem si vzpomel, ze v USA
nedavno vlada prohlasila velkou podporu strednim vlnam jak zasadni
technologii pro informovani obyvatelstva, kterou hodlaji podporovat a
rozvijet a vysichni vyrobci automobilu se zavazali, ze nova auta budou
umet prijimat AM.

Martin Hanek