Re: Povinné AM - bylo Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Úterý Červen 13 00:02:27 CEST 2023

Otázka ale je, jestli to má nějaký význam v době, kdy se AM vysílače
vypínají. Teda nevím jak jinde ve světě, ale předpokládám, že to není
jen česká specialita. Sice logické by bylo přejít z AM na DRM, kde je
potřeba řádově menší výkon, ale to se u nás nějak neujalo. Předpokládám,
že jednou vypnutý vysílač půjde buď do šrotu, nebo do muzea, ale že ho
nikdo nebude dalších x let včetně anténních stožárů udržovat v
provozuschopném stavu jen proto, že si někdo vymyslel, že by to možná
někdy bylo potřeba. Protože i kdyby s tím někdo začal vysílat, lidi na
to už dávno nebudou mít rádia.

Anděl