Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Červen 12 13:07:23 CEST 2023

Pokud je to mozne, stahnul bych clanky. V datasheetech vyrobcu se tvrdi, ze to zvysi počet cyklu.
A také pracovni poloha, svorky musí byt vždy nahoru, opet je v datasheetu,
ale uz jsem videl i fotky "uloziste" kde byly naležato....

Google napr. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lefepo4+compression
J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, June 12, 2023 10:31 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

On Mon, 12 Jun 2023, Josef Šíp wrote:

> Vypada to takto, resi to mechanicke namani kontaku při nafukovani clanku.
> Je to slozene z několika tenkých plechu na sebe.
>
> https://gwl-power.tumblr.com/post/670617606605193216/the-elerix-termin
> al-connectors-the-unique-design
>
> J.S.

Super - diky - tohle je ono.

Jeste dotaz - musi se u tech akumulatoru nejak resit jejich stazeni proti nafukovani ? Nekde v datashettu jsem nasel poznamku o max. sile kterou se muzou ty clanky stahnout. Ale nikde jsem v doporucenych postupech nenasel ze by se neco takoveho muselo udelat.

Pri aplikaci tech Elerix propojek je mezi clanky mezeza cca 3.5mm.
To by se pri stazeni musely jeste vkladat nejake meziplechy .

Nevite jestli to muzu provozovat "na volno" bez stazeni ?