Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 12 10:31:21 CEST 2023

On Mon, 12 Jun 2023, Josef Šíp wrote:

> Vypada to takto, resi to mechanicke namani kontaku při nafukovani clanku.
> Je to slozene z několika tenkých plechu na sebe.
>
> https://gwl-power.tumblr.com/post/670617606605193216/the-elerix-terminal-connectors-the-unique-design
>
> J.S.

Super - diky - tohle je ono.

Jeste dotaz - musi se u tech akumulatoru nejak resit jejich stazeni
proti nafukovani ? Nekde v datashettu jsem nasel poznamku o max. sile
kterou se muzou ty clanky stahnout. Ale nikde jsem v doporucenych
postupech nenasel ze by se neco takoveho muselo udelat.

Pri aplikaci tech Elerix propojek je mezi clanky mezeza cca 3.5mm.
To by se pri stazeni musely jeste vkladat nejake meziplechy .

Nevite jestli to muzu provozovat "na volno" bez stazeni ?