Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 12 13:35:57 CEST 2023

Prodávají se i LiFePO takové, kde je uvedena pracovní poloha libovolná,
nebo libovolná kromě vývodama dolů. Ale jsou to typicky kompaktní
náhražky 12V Pb baterií, nebo válcové články. Samozřejmě, že všechny co
by se mi krásně vešly do koloběžky, mají polohu ve které je tam mít
nemůžu...

PH