Jak spravne logovat a neznicit medium?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 15:37:21 CEST 2023

Já mám v Raspberry sběr dat z elektrárny. Sbírám to do RRD souborů,
kdo ví jak to funguje tak je to tak, ze si pro dany pocet naalokuje
celou velikost
pro historii co jsem si zadal, takze pak uz ten soubor neroste a jen se
prepisuje
dokola....
Nektere uz musi mit dokola fakt hodne prepisu sbiram data po vterine a
karta drzi, taky bych to proste na nejake karte zkusil kdy ji zabiju, prijde
mi to jako celkem zajimavy test.....

Ale co si pamatuju tak kamarad meli karty pred mnoha lety v Loxonu jak na
bezicim pasu ten je umel zlikvidovat fakt dokonale a stacilo mu na to
tak pul
roku, ale tezko rict co tam mel udelaneho v programu....

Zdenek Aster