Jak spravne logovat a neznicit medium?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 9 00:30:07 CEST 2023

Pěkný nápad, ten USB RAM disk.
Jsem velkým fandou RAMdisků. Používám ho na každém svém PC, tam ale jako
ukousnutý kus operační paměti.

Externí jsem kdysi používal na 8-bitech. Tehdy s úžasnou kapacitou 128
KByte (4 chipy statické CMOS RAM HM65256).
Bylo to nesrovnatelně rychlejší než velkokapacitní flopáč. Ten měl ale
zase obrovskou kapacitu, s vyladěným formátem 720 KByte!
A používal jsem to jako trvalý nosič dat. Zálohováno dvěma tužkovými
baterkami a dobře ošetřeným pinem CS to drželo obsah mnoho let.

Takže můj počítač se Z-80 a CP/M startoval do 1.5 sekundy za zapnutí
napájení.
Což se stalo mým prokletím, protože od té doby strašně trpím u všech
moderních systémů, startujících věčnost.

PL