MCU a M.2 interface

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 16:07:41 CEST 2023

Ahoj,

Když už tady machruji s těmi SSD, tak jsem si říkal, že přece nemůže být
tak těžké udělat nějaké M.2 rozhraní pro nějaký populární procesor.
To rozhraní na straně "disku" je celkem flexibilní, je na nich k
dispozici PCIe, USB, I2C, SATA, HSIC, SSIC, UART a podobně.
https://www.atpinc.com/blog/what-is-m.2-M-B-BM-key-socket-3

Takže připojení na nějaké I2C, nebo UART není nic složitého,
implementace základních SATA příkazů také není komplikovaná a pro celou
řadu procesorů už jí někdo napsal, tak proč jsem zatím nenašel žádnej
projekt, kterej by používal takovej disk?

Našel jsem pár SSD interfacing projektů, které připojujé Sedmi
Segmentové Displeje (SSD), ale to není ono.

Jindra