Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia akoreferencia...

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 31 09:52:19 CEST 2023

V DS od těch AVR o tom taky nic nebylo. Jen jak použít ty dvě tovární
kalibrační konstanty. Třeba na RC oscilátor jsou tam 2x, pro 3,3 a pro
5. Ale pro teploměr jen jednou, o napětí nic.

Prakticky jsem tedy konstanty naměřil pro 4 a 5, udělal přepočet z
originálu na 5 a tím vyřešeno.

PH