Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia ako referencia...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 30 15:53:53 CEST 2023

Uměl byste prosím poslat hotový zdroják, který by se jen zkompiloval GCC
bez nějakých závislostí?
Nebo třeba rovnou binárku, ale pro spuštění v RAM (abych nemusel mazat
obsah flash) ?
Když jste to zkoušel, tak to asi máte hotové, takže by Vás to snad moc
nezatížilo.

Pokud ano, tak to nasypu do třech F407 discovery a podám report o výsledku.

Pokud stejné čidlo má i STM32F103 (nevím to, nikdy jsem interní teploměr
nikde nepoužil),
tak to můžu prohnat aspoň 20 kusy Blue-pills.

PL