Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia akoreferencia...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 31 09:25:03 CEST 2023

Jo tohle je problém, taky jsem to řešil, ale nevyřešil. Kdyby bylo
alespoň někde napsáno, jak je to čidlo uvnitř udělané. Zřejmě je to
nějaký band-gap, ale jak závisí naměřená hodnota při konstantní teplotě
na napájecím napětí, to jsem nikde nenašel. Možná je to do jisté míry
nezávislé, ale čert tomu věř. Nakonec jsem to obešel tak, že jsem to
napájel právě tím napětím, při kterém to výrobce kalibroval.

Takže pokud jsem to správně pochopil, právě tuto závislost potřebujete
změřit. To je dost práce.

Mrazík