Arduino Nano - potíže s komunikací

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červenec 30 13:30:51 CEST 2023

Dobrý den,

řeším tady problém s destičkou Arduino Nano se sériovým interfacem CH340.
Mám celkem 3 kusy a všechny se chovají stejně. K některým verzím Arduino
IDE se připojí, ale nejdou naprogramovat, někdy se připojí jen na chvilku a
pak připojení( t.j. příslušný COM port ve správci zařízení) zmizí. Mám
několik verzí Arduino IDE, v každém se to chová trochu jinak, ale nikdy
správně. Mám tady taky jen samotný převodník USB - TTL serial s tím samým
obvodem CH340 a ten se vždycky připojí normálně, takže problém s driverem
CH340 a USB porty na PC  zatím vylučuji. Hledal jsem na Internetu, nějaké
podobné potíže jsou popsány, ale řešení, které by mi pomohlo, jsem
nenašel.  Nemáte někdo nějaký tip, na co se zaměřit ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_-5025115664291609666_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>