Kavovar de-longhi-ecam-21-117-sb

Jozef Šuška suskaj na seznam.cz
Pondělí Červenec 31 07:50:20 CEST 2023

Dobrý den no tiež som uvažoval o prelepení ale on kávu robí len tá kontrolka
bliká no poradil mi niečo nové čo mám urobiť odskúšam to a dám
vedieť.Ďakujem.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, July 30, 2023 3:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kavovar de-longhi-ecam-21-117-sb

Takový chytrý kávovar nemám, tak jenom teoretizuji.

On při požadavku na odvápnění odmítá dál vařit kávu?
A nedá se někde v servisním menu nastavit aby neprudil? Nebo aby aspoň
neblokoval vaření?
Pokud píšete, že bliká kontrolka odvápnění ... pokud to neblokuje další
provoz, tak to řeší černa samolepka.
Nebo pro ty šikovnější a pracovitější odštípnutí jedné nohy té LED.

Pokud je to odvozeno jen od nějakého počítadla - nedá se na kávovaru
udělat nějaký reset do továrního nastavení?

PL