Re: Arduino Nano - potíže s komunikací

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 30 13:58:09 CEST 2023

Souhlasí frekvence krysatalu?
Používáte správný bootloader, respektive jeho protistranu v IDE? Pro nano tuším existují nejmáně 2
 bootloadery s různou komunikační rychlostí.
Lubor

> Od: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>
> Komu: "HW konference" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 30.07.2023 13:31
> Předmět: Arduino Nano - potíže s komunikací

Dobrý den,řeším tady problém s destičkou Arduino Nano se sériovým interfacem CH340.  Mám celkem 3 kusy a všechny se chovají stejně. K některým verzím Arduino IDE se připojí, ale nejdou naprogramovat, někdy se připojí jen na chvilku a pak připojení( t.j. příslušný COM port ve správci zařízení) zmizí. Mám několik verzí Arduino IDE, v každém se to chová trochu jinak, ale nikdy správně. Mám tady taky jen samotný převodník