kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 30 01:26:34 CEST 2023

Myslím, že nepoznají a pokuty za to nedávají.
Ale funguje to (asi) jako spotřeba, takže za to platíte.

Nemají to jak poznat. Běžný elektroměr nijak nekomunikuje.
U mě (zatím) přijde jednou za rok dáma, přečte si údaj o spotřebě ve
vysokém a nízkém tarifu, zapíše a jde na další barák.
Do budoucna budu mít 4Q elektroměr s on-line odečtem. Už to mám napsané
v nové smlouvě s distributorem.
Ten sumuje a odesílá mobilní sítí tok tam a zpět v 15-minutových
intervalech.

PL