kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Neděle Červenec 30 09:07:27 CEST 2023

Když tyhle 4Q elektroměry každou čtvrthodinu posílají data, to si
distributor platí u nějakého mobilního operátora, nebo na to má vlastní
síť? Slyšel jsem o nějakých neveřejných sítích, údajně i dráha měla mít
svoji. Dokonce se říkalo, že autobloky, které u nás fungují přes
kolejové obvody, jsou taky přežitek a že jinde ve světě se to řeší
zabezpečením přes GPS a GSM.

Anděl