kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Neděle Červenec 30 00:58:16 CEST 2023

Jak je to vlastně s indikací přetoků u běžného elektroměru? Pokud to
nedokáže měřit, nebo to počítá jako spotřebu, byl by to ten lepší
případ. Ale solárník mi tvrdil, že i u obyčejných 2Q elektroměrů ty
přetoky nějak (?) poznají a dávají za to velké pokuty, 1500 Kč/KWh. Tak
jsem z toho pak byl trochu nervózní, ale myslím si, že je to blbost.

Anděl