kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 23:51:48 CEST 2023

Jako vždy - vlastnímu nezávislému měření.
Když nemám měřák, tak mám určitě elektroměr.
Tak koukám na LEDku a měřím blikání.

Pokud bliká při přetoku, tak je to špatné, ale vím kolik přetéká.
Pokud nebliká, tak asi přetok neměří, a pak netřeba řešit, řekl bych.

PL