kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Sobota Červenec 29 23:43:33 CEST 2023

Ohledně toho příkonu z gridu. Na FVE ještě nemám revizi a tedy ani
vyměněný elektroměr, nemohu jí ofiko provozovat. Ale už jsme řešili, že
pro fungování měniče  (Goodwe) je nezbytně nutné připojení na internet.
Když jsem našel, že po aktualizaci se mi komunikace měniče zlepší,
nechal jsem si zablokovat přetoky a spustili jsme to, aby mohla
proběhnout aktualizace. Přes Semsportal, tedy přes cloud, bylo vidět,
jak měnič dává do sítě 50W. Rozsvítil jsem po baráku světla (mám je
napájené z 3f zdroje) s tím, že výkon dodávaný do sítě klesne. Místo 50W
se objevilo, že do sítě dodávám skoto 200W. Pak jsem se podíval na apku
PV master spojenou přímo s měničem a tam ten výkon do gridu byl okolo nuly.

Takže nevím, čemu věřit.

Anděl