kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 15:50:42 CEST 2023

Jména. Chceme znát jména.
Abychom věděli, jakým měničům se vyhýbat.

Mimochodem když žere těch 60W z baterek, tak to je podle mě ještě ta
lepší možnost.
Někdo povídal, že mu podobný příkon žere měnič z gridu. Bohužel značku
nevím.

Díky.
PL