Re: [MECH] Klíček k hodinám

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Červenec 29 20:34:03 CEST 2023

Dobrý den,

No, to já jsem klíček vyrobil podobně. Jenom jsem neměl čtyřhran, tak jsem
tu trubičku pomačkal ve svěráku do čtyřhranu. Sice byl trochu volnější,
ale natahovat to s ním šlo. Ale jak je vyrobený ten originál klíček
nechápu. Navic je asi docela starý,  ty hodiny se vyráběly někdy okolo roku
1920, a tam měli asi trochu omezenější technologie než dnes. Já bych to
dneska asi vyjiskřil ;-)

S pozdravem,
--
 Ales Filip