Re: [MECH] Klíček k hodinám

Čtvrtek Červenec 27 22:21:13 CEST 2023

U přítelkyně jsem potřeboval takovýhle trochu větší "klíček" na
odvzdušňování radiátorů. Nic na to neměla, předpokládám že to děda
mordoval kleštěma. Prohledal jsem celou dílnu a našel kousek trubičky s
příhodným průměrem a štyřhran, na kterém jsem si zbrousil náběh.
Postupně jsem do trubičky čtyřhran naťukával a když to tam šlo fest,
pomačkal jsem trubičku ve svěráku. Postupně jsem  takhle vytvořil dobře
použitelný klíč.

Anděl