Re: [MECH] Klíček k hodinám

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Červenec 29 21:36:32 CEST 2023

nevím jak to dělá hodinář, ale povím jak bych to dělal já.
Buď bych si tělo klíče odlil do formy s trnem, nebo bych použil tzv. čtyřhranný vrták. Používají ho truhláři na otvory na čtyřhranné čepy.
Přecejen když odvrtáte cca 80% materiálu a máte vedení, tak ty trojúhelníčky do mosazi bez problémů ocelí vysekáte.
Samozřejmě těch klíčků určitě dělal hodně, takže si takový přípravek vyrobil.

⁣Odesláno z TypeApp ​