Nie je referencia ako referencia...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 16:33:19 CEST 2023

K té kalibraci:
Já taky nemám žádný certifikovaný etalon. Ale vzal jsem 3 čidla ADT7420,
u kterých Analog píše +-0.25°C.
Z těch tří jsem vybral ten, co byl uprostřed a ten jsem prohlásil za
svůj etalon.
A podle něho vždy kalibruju všechny nové senzory, co někam nasadím.
Možná to není úplně přesné v absolutní teplotě, ale jde mi o to, aby
relativně vůči sobě byla
co nejmíň rozjetá.

Při té kalibraci je třeba to samozřejmě co nejlíp tepelně svázat. A
nespěchat na to.
U I2C teploměrů dávám pull-up odpory daleko od čidla.
A čidla vždy (lze-li to) připojená tenkými dráty. Na jejich napájecích
pinech přilepený kondenzátor M1.

PL