Nie je referencia ako referencia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červenec 29 12:00:22 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

moj teplomer je navrhnuty tak, ze umoznuje pripojit digitalne cidla
spi/i2c/1w/pwm a sucasne analogove s napatovym vystupom do 2,5V alebo
termistory resp. odporove cidla. Len treba na to napisat software a
pribaslit patricny modul. Zatial som to nekalibroval ani po domacky.

Inak ano, velmi zalezi na polohe cidla. Mne visi zavesene na zaclone a
obcas je zabava pozerat sa, aky je rozdiel teploty pred a za zaclonou...
Obcas je to zaujimave.
A.

Na více místech mám vedle sebe 2 různé. Průměruju  a zobrazuju na
desetiny C.
Pokud je dlouhodobě odchylka mezi nimi ta desetina, tak začínám být
nervózní.
Před nasazením samozřejmě všechny kalibruji podle jednoho svého "etalonu".

Potvrzuji slova pana Lukeše, na umístění v místnosti velmi záleží. Často
1/2 metru vedle
už je to teplotně jinak.