Nie je referencia ako referencia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 28 17:06:21 CEST 2023

Samoohrev toho MCP9700 tam nebude hrat vyznamnu rolu (senzor berie 6uA, ak
tam mas 5V napajanie tak to je 30uW, teplotny odpor na plosak, ak je to
SOT23, tak je asi 300stC/W, to mi vychadza 0.01st.C), skor ohrev od
okolitych suciastok, ak to mas na jednom plosaku.

Lenze zmerana teplota bola nizsia ako okolita, takze nic z toho nie je
relevantne.

Napatie, co lezie z toho MCP9700, ak ho zmerias normalne voltmetrom, tak
sedi s tou indikovanou teplotou? Daj nejake cisla.

wek