OT: win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červenec 29 10:39:46 CEST 2023

Nedávno jsem byl u zákazníka měnit počítač. Byl zvyklý na Movie Maker.
Jenomže už byl problém ho tenkrát před lety dostat do toho systému. Teď
jsem to na W11 zkoušel a ani tuk. Na konec jsem mu tam nainstaloval
OneShoot a OpenShoot ať si vyzkouší to. Někdy je lepší opustit státě zvyky
a naučit se něco nového. Pokud točite video v telefonu tak je možná
jednodušší ho upravit rovnou v telefonu (ustrihnout zacatek/konec, zmensit
rozliseni/velikost) než se s tím drbat v počítači. Docela mě to nedávno
prekvapilo jak je to jednoduché a je to součástí "galerie".