OT: win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 29 10:22:01 CEST 2023

diky za upozorneni na ten brother stitkovac. verze stahuju a stare
instalacky archivuju. ted mam 5.4.007 a po spusteni se pta na update.
takze nebrat :-) nedavno jsem potreboval hromadne vymenit text v xxx
stitcich vytvorenych rucne vzdy 20ks v jednom souboru a nejak jsem tuhle
zakladni vec nenasel.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65