OT: win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Červenec 29 10:00:25 CEST 2023

Mám takový pocit, že šla ta stará opět povolit, ale nemůžu najít kde
jsem viděl
návod jak to udělat....

S tím nasíráním uživatele to je asi přesný, třeba takový brother a jeho
software k
štítkovým tiskárnám P-TOUCH verze 6.0 verze 5.4 na prosto ideál funkční
bez problému.
Verze 6.0 šablony tahá z internetu, takže offline nepoužitelné, a
ovládání u 6ky absolutně
netuším jak změnit počet kolonek panelu a tak podobně fakt hrůza
naštěstí jde 5.4ka pustit
bez instalace......

Zdeněk Aster