win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:54:15 CEST 2023

tak zrovna mapy.cz me neprudej ? :-)
pouzivam prave pro jednoduchost naklikat intuitivne na stolnim pc a hned
vyrazim s tim, ze je to hned i v mobilu. ale je mozne, ze jsem se jim
nekde upsal. mapy.cz alespon maji spravne popisna cisla baraku. muze me
trefit, kdyz u me na okno(kncl mam u silnice ve slepe ulici) tuka
policajt, nebo urednice z mesta, ze hleda adresu. samo podle guglu je to
spatne. tohle se mi s policii i urednikama stalo opakovane. az jako
zavolam na policajty, ze potrebuju "pomoc nebo ochranit", tak to taky
pojedou do pr...e ? divnej pocit.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65