[MECH] Klíček k hodinám

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červenec 27 21:12:27 CEST 2023

Dobrý den,

Dostal jsem staré pendlovky bez klíčku na natahování. Klíček jsem vyrobil
tak, že jsem do čtverce slisoval trubičku. Teď jsem ale sehnal originál
klíček, a už několik hodin přemýšlím, jak ho ten hodinář v té době dokázal
vyrobit.
Je to kus kulatiny ca 6mm, a v něm je čtvercová díra o hraně cca 4mm,
hluboká asi 15mm, a docela přesná. Kdyby byla průchozí, tak bych řekl, že
ji vypiloval, ale slepá díra o takových rozměrech? Že by udělal kulatou
diru, a potom ji zválcoval okolo čtyřhranu se mi nezdá, i když je materiál
nějaká mosaz.
Napadá vás, jak je to vyrobeno?

S pozdravem,
--