OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Čtvrtek Červenec 27 21:52:27 CEST 2023

Za mě je to spíše poslední šance a budíček pro evropské automobilky aby
přešly na nový produkt, protože za pár let by tady byly už jen auta z
východu a v evropské automobilky by byly druhá nokie.

Evropa si hýčkala svoje ICE auta a svět už míří k BEV ... takže možná I
trošku šance pro kontinent.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: čtvrtek 27. července 2023 21:44
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Též bych se rád mýlil, ale z toho celého cirkusu okolo elektromobility v
Evropě a OZE celkově jsem získal nepříjemný dojem, že vůbec nejde o nějakou
ekologii, ale pouze o to vytřískat z lidí co nejvíc a zalepit tak alespoň
trochu neuvěřitelné zadlužení celého kontinentu. Takže něco opravdu
smysluplného asi nemá šanci se prosadit.

Mrazík