OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 21:44:11 CEST 2023

Též bych se rád mýlil, ale z toho celého cirkusu okolo elektromobility v
Evropě a OZE celkově jsem získal nepříjemný dojem, že vůbec nejde o
nějakou ekologii, ale pouze o to vytřískat z lidí co nejvíc a zalepit
tak alespoň trochu neuvěřitelné zadlužení celého kontinentu. Takže něco
opravdu smysluplného asi nemá šanci se prosadit.

Mrazík