OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 27 18:01:37 CEST 2023

Aha dakujem. Ja som to vtedy zacal pozerat ale ked som zistil ze to je
bezne ukecane video, tak som to nedopozeral. Videa nie su pre mna
informacne medium ale zabava.

Takze je to Nio, ako aj wikipedia (link v inom prispevku tohoto isteho
vlakna) pise. Cize to nie je nejaka siet, ale iniciativa jedneho vyrobcu.
To je dost ine ako "vetsinou".

wek