OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:20:48 CEST 2023

Kdyľ uľ se Vám to nechce sledovat, tak koukněte aspoň kolem té 16. minuty.
Myslím, ľe tam nehovoří o Niu, ale spíą obecně o e-autech v Číně.

Já taky na mnohá videa nemám nervy. Zvláą» na americká, kde je polovina
videa detailní
záběr na tvář autora a jeho kecy. Ale tohle (aspoň pro mě) za ten
strávený čas rozhodně stálo.

PL