OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 17:51:04 CEST 2023

Už jsem tady dával link na tohle video.
Kolem výměny baterek zhruba od 16. minuty.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=vU0gGoGQ0Yc

Celé to video (i když je delší) podle mě stojí za shlédnutí.
Samozřejmě to může být kec (jako může být kec cokoli na internetu i jinde).
Ale ten člověk na mě působí jako někdo, kdo celkem ví, o čem mluví.
Nakonec je tam i zmíněno co je zač čím se živí.

PL