kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Čtvrtek Červenec 27 09:50:56 CEST 2023

Pro inspiraci, tady na mě vyskočila zajímavá bakalářská práce:

https://is.muni.cz/th/318691/pedf_b/Blanka_Vitkova_Mereni_slunecniho_zareni.pdf

P.K.

čt 27. 7. 2023 v 7:42 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>