kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Čtvrtek Červenec 27 07:41:49 CEST 2023

Když jsem ještě jako student dělal na monitorování přehrady na Želivce,
hygienici odněkud přitáhli měřič slunečního světla. Byla tam šachovnice,
bílé a černé čtverečky a mezi nima termočlánky. Nakonec jsme s tím nic
nedělali, takže nevím, jak to měřilo. Celé to bylo pod skleněnou
kopulkou a mělo to průměr možná 10 cm.
Tady mám ze Želivky nějaké fotky.
https://vaelektronik.cz/bastl/fotky.html#zelivka

Anděl