Co su to a preco su tie pretoky?

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červenec 26 08:53:18 CEST 2023

To ano, ale podívejte se, kolik takový střídač stojí ve srovnání s
typem, na který jsem poslal odkaz. A pak vyžaduje vysokonapěťovou
baterii a především hodně panelů v jednom stringu zož vede k problémům
se zastněním jednoho. A to vše jen pro velmi diskutabilní výhodu
možnosti slabších kabelů ke kolektorům.

Martin Záruba