Re: [OT]Zavařévání

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červenec 22 22:29:39 CEST 2023

No já nekupuji nová víčka, všechna jsou minimálně jednou použitá, často
víckrát. Hlavní problém je, že občas nějaké někdo při otevírání
zdeformoval až netěsní. A pak mám ještě pdezření, že to intenzivní
zavařování zhoršuje kvalitu těsnění. Takže když netěsní, dál to
nezkoumám, dám jiné a staré vyhodím. Stejně jich mám nadbytek.

PH