Re: [OT]Zavařévání

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 21 13:28:03 CEST 2023

Mikrovlnka má příkon kolem 1200W. Jedna flaška 6 minut, tedy 0.12 kWh.
Při dnešní maximální regulované ceně cca 1 Kč na jednu flašku.
Doufám, že než bude zase kopec rajčat, tak už budu solárním baronem.

Podle mě je ten proces v mikrovlnce příjemný v tom, jak je to jednoduché,
rychlé a čisté. Žádný velký úklid po akci.

PL